UVENNER

Produceret af Dummy Entertainment i samarbejde med Tænketanken Frej.

‘Uvenner’ er en sketch-serie der promoverer plantebaseret kost. Den er produceret med støtte fra Plantefonden, og har til formål at udbrede kendskabet til plantebaseret kost blandt unge mænd.

Med ‘Uvenner’ håber vi at kunne fremme og nuancere samtalen om plantebaseret kost, fortalt gennem et sjovt og relaterbart univers. Tankerne bag projektet kan du læse meget mere om her: https://lnkd.in/d9xKH8-A 🌱

HOLDET

Instruktør – Mikkel Nordahl Jensen

Fotograf – Rasmus Flinch Skjødt, Emil Vilhelmsen, Jonas Bech Vestergaard

Producer – Rasmus Flinch Skjødt

Produktionsassistent – Kirstine Lykke Ravn,

Tonemester – Kåre Toft Sørensen

Skuespillere – Emil Pahl Skov, Anne Sofie Skovlund Nielsen, Emil Grundsten, Amanda Sophie Puls

Mål

MålsætningOpnået pr. 24. juni 2025%
Antal visninger i alt på tværs af alle tre platforme3.600.0009.326.362259
Antal samlede interaktioner på tværs af platforme60.000194.446324
Gennemsnitlig visningstid på på alt indhold27 sekunder39,9147,7

Med en estimeret earned media value på over 3,35 mio. kroner, har kampagnen genereret markant værdi uden brug af betalt medie. De 16 organiske videoer har dermed ikke kun opnået høj reach og engagement – de har også leveret et betydeligt ROI-potentiale, hvis man sammenligner med en traditionel paid strategi.

MålMålsætning
Antal visninger i alt på tværs af alle tre platforme3.600.000
Antal samlede interaktioner på tværs af platforme60.000
Gennemsnitlig visningstid på på alt indhold27 sekunder
Opnået pr. 24. juni 2025%
9.326.362259
194.446324
39,9147,7

Med en estimeret earned media value på over 3,35 mio. kroner, har kampagnen genereret markant værdi uden brug af betalt medie. De 19 organiske videoer har dermed ikke kun opnået høj reach og engagement – de har også leveret et betydeligt ROI-potentiale, hvis man sammenligner med en traditionel paid strategi.