UVENNER
Produceret af Dummy Entertainment i samarbejde med Tænketanken Frej.
‘Uvenner’ er en sketch-serie der promoverer plantebaseret kost. Den er produceret med støtte fra Plantefonden, og har til formål at udbrede kendskabet til plantebaseret kost blandt unge mænd.
Med ‘Uvenner’ håber vi at kunne fremme og nuancere samtalen om plantebaseret kost, fortalt gennem et sjovt og relaterbart univers. Tankerne bag projektet kan du læse meget mere om her: https://lnkd.in/d9xKH8-A 🌱
HOLDET
Instruktør – Mikkel Nordahl Jensen
Fotograf – Rasmus Flinch Skjødt, Emil Vilhelmsen, Jonas Bech Vestergaard
Producer – Rasmus Flinch Skjødt
Produktionsassistent – Kirstine Lykke Ravn,
Tonemester – Kåre Toft Sørensen
Skuespillere – Emil Pahl Skov, Anne Sofie Skovlund Nielsen, Emil Grundsten, Amanda Sophie Puls
Mål | Målsætning | Opnået pr. 24. juni 2025 | % |
| Antal visninger i alt på tværs af alle tre platforme | 3.600.000 | 9.326.362 | 259 |
| Antal samlede interaktioner på tværs af platforme | 60.000 | 194.446 | 324 |
| Gennemsnitlig visningstid på på alt indhold | 27 sekunder | 39,9 | 147,7 |
Med en estimeret earned media value på over 3,35 mio. kroner, har kampagnen genereret markant værdi uden brug af betalt medie. De 16 organiske videoer har dermed ikke kun opnået høj reach og engagement – de har også leveret et betydeligt ROI-potentiale, hvis man sammenligner med en traditionel paid strategi.
| Mål | Målsætning |
| Antal visninger i alt på tværs af alle tre platforme | 3.600.000 |
| Antal samlede interaktioner på tværs af platforme | 60.000 |
| Gennemsnitlig visningstid på på alt indhold | 27 sekunder |
| Opnået pr. 24. juni 2025 | % |
| 9.326.362 | 259 |
| 194.446 | 324 |
| 39,9 | 147,7 |
Med en estimeret earned media value på over 3,35 mio. kroner, har kampagnen genereret markant værdi uden brug af betalt medie. De 19 organiske videoer har dermed ikke kun opnået høj reach og engagement – de har også leveret et betydeligt ROI-potentiale, hvis man sammenligner med en traditionel paid strategi.
